Nytt namn till Samsadventurefoods

Hej! Jag skulle vilja ändra min blogg, facebooksida o Instagram till något mer passande än ovanstående.
Har ni några tips?
I dagsläget pluggar jag till fjäll och äventyrsledare i Älvdalen och driver ett antall grupper på Facebook som handlar om att få friluftsfolk att nätverka. Bloggen består till mesta dels om turer och utbildningar vi går igenom i skolan, men även egna påhitt. Instagramkontot är mycket frilufsliv och alla möjliga aktiviteter som dyker upp beroemde på om bilden är bra. Facebooksidan fungerar mest som en anknytning till bloggen och agerar just nu bara som anslagstavla för bloggen.
Målet är att jag vill ha ut mer folk i naturen, och få folk att testa på saker, samtidigt vill jag inspirera folk med det jag håller på med och ger mig ut på. Någon som har några schyssta tips på hur kag ska gå tillväga? Det får gärna vara på engelska då jag funderar på att börja skriva på engelska för att nå ut till fler.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...