Sommar aktivitet?!

Hej hej :)

Jag letar efter en båt att mönstra ombord efter studenten.
Helst ska båten vara på väg åt ngt varmt exotiskt ställe men ett äventyr går också bra :)
Jag har viss erfarenhet av båtar och har tagit kustskepparn så jag är inte helt grön och oanvändbar i den aspekten!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att hitta en båt så är jätte tacksam för tips :)

Jag är öppen för nästan alla förslag, de jag helst vill är att få vara nära vattnet innan jag rycker in! kommer iofs vara på vattnet då också men då mer i en konservliknande form av båt :p

Tacksam för svar och tips (min presentation är under uppbyggnad)
/Anna
 
Midsommarlångsegling

Hej,

Detta kanske är något för dig?:

Tilda (62 fots ketch) ska seglas från Belgien till Sverige alternativt Medelhavet. Det är inte helt klart än. Men klart är att hon kommer avmastad och omålad med fraktfartyg till Belgien i slutet av maj och därifrån ska hon seglas åt ettdera hållet. Ett par veckor till Sverige och lite mer åt andra hållet men start i början av juni.

I vanlig ordning får man inget betalt för att följa med och man betalar för mat samt resor till och från båten och försäkringar å vad man nu kan tänkas beöva. Alla kostnader för båten (diesel, reparationer, kanalavgifter etc etc) betalas av Tilda.

Jag letar efter omkring fyra-fem raska seglare.

Mer info och inspiration kan man få av mig på

karlbeckman@gmail.com

0702 41 28 03 (Mitt S-nr. Sällan på innan ca maj)
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...