Dagens Bild-tråden

En tråd där man lägger upp en bild man tagit eller själv är med på, som man tycker blev bra.. Som speglar något kul, ett trevligt minne.. Vad som helst som passar in under någon av alla aktiviteter som samsas i olika forum på Utsidan, allt från korvgrillning vid sjön till topp-bild från Everest.. "Regler"; Max 1 bild per medlem och dag. Format inte större än 640x480 så den ryms fint i tråden. Använd [ img ]...url...[ /img ] (utan space) på bilden som lagts upp på internet någonstans. T.ex. via imageshack.us. En kort förklarande text är förstås trevligt.. Hoppas det blir många vilt skilda motiv!
 
Jag och morsan tog en promenad i skogen i slutet av augusti. Vi skulle kolla efter lite svamp. Det här blev dagens fångst :)


20060820112123zt7.jpg



[Ändrat av sunderlux 2007-03-04 kl 21:35]
 
Väldigt justa bilder så här långt! :) Keep 'em coming; de flesta har väl med kameran ute då och då.

Ny dag, jag lägger upp en ny bild:

Taget med mobilkamera innefrån en grotta jag paddlade in i från havet. Blue Grottos kallas området, Malta.. Drömlik stämning därinne. Sep-06

TZ200930084501647.jpg
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...