• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsvänner i Malmö

Har ett ganska nyfunnet intresse för att framförallt vandra, men även till exempel klättra och göra andra "outdoorsy" saker. De flesta av mina vänner delar inte mitt intresse, så tänkte kolla om det finns nån här som skulle vilja sticka ut och vandra, eller nåt annat! Är i 30-årsåldern och bor i Malmö.
 
Vill också ut!

Hallå! Jag är också typ 30 och gillar också outdoorsy saker, fast mina vänner är svåra att få ut. Jag kan inte så mycket om någonting men gillar att vara ute, that's all. Vill gärna vandra, paddla, klättra eller fiska - men som sagt, jag är en n00b som vill lära mig mer och tänker utgå från principen: hur svårt kan det va??
Så vill du hitta på nåt, hör bara av dig! (obs, ny på sidan och har inte riktigt koll på hur man svarar/mailar osv, men på nåt sätt kan vi nog kommunicera!)
/Karin
 
Någon vecka sen kanske. Inte fått nåt meddelande. Om jag går in på sodan står det "väntar på svar". Kan prova att gå med i gruppen igen kanske.

Nej det behöverdu inte. Konstigt att du inte har fått något meddelande då jag skickat till dig. Anledningen till att du inte är antagen är för att det inte står någonstans var du bor. Detta gäller fler också som inte heller har svarat på meddelanden. Så tror det är era meddelandeindtällningar som behövs ses över. (Är nog inställda på att inte ta emot meddelanden från grupper.) :)
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...