Vandra i vår/sommar

Hej!
Jag är en 27-årig kille som är sugen att hitta lite trevligt folk att vandra med nu under våren och sommaren runt om i Skåne. Någon som är sugen? Bor i Malmö. Gillar även att paddla om någon är intresserad av det (har dock inte någon egen kanot, utan brukar i så fall hyra)

Hör av er! :)
 
Bra initiativ, både vandringssällskap och nya bekantskaper. Vi kunde köra nån enkel dagsvandring, gärna här ute på östra sidan. Är 31år från Ystad.
 
Vill hänga med på vandring!

Hej! Jag hänger gärna med på vandring! Kan vissa vardagar i augusti och nån helg i Augusti! Hör av er i så falll!
/Marina
 
Är intresserad, har dock inte semester förrän runt i slutet av augusti och början september.

I övrigt kan jag på helgerna, är intresserad av att bara vandra även övernatta. Liten varning, jag är ingen tältare, jag är trädberoende och sover i hängmatta ;)


BTW Paddling är högintressant, jag har planer på att paddla immeln runt och det kommer ta 5-6 dagar om någon är sugen på en långtur med lite fiske som inslag.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Newlin Hänga med o vandra Skåneleden någon ? Skåne 4
smgn vänner att vandra med Skåne 1
cyrX Vandring i sommar Skåne 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...