Göteborg

Tjenare
Är boende i göteborg sedan 13 år tillbaka och har alltid varit intresserad av friluftsliv. Men pga av personliga orsaker har det legat stilla i många år. Har nu bestämt mig att ta itu med detta igen och ge mig ut i naturen. Hoppas på att träffa likasinnade här.
Jösses det lät som en kontakt annons
 
Cykling/Vandring + Gruppen

Hej!

Undar hur man gör för att gå med i gruppen? Skickade nedanstående till gruppadressen men fick felmeddelande tillbaka.

"Hej!

Jag skulle gärna vilja göra vandringar/cykelturer med trevligt folk speciellt nu i Maj/Juni då jag förmdoligen är "ledig" de flesta dagar då. Både dagsturer och flerdagsturer av intresse.

Någon/några andra som är sugna?

Mvh Christian"
 
How do I subscribe to a group?

You can subscribe to a group through our web interface or via email. To subscribe to a group through our web interface, simply log in to your Google Account and visit the group of your choice. Then click the "Join this group" link on the right-hand side of the page under "About this group." To subscribe to a group via email, send an email to [Groupname]+subscribe@googlegroups.com. For example, if you wanted to join a group called google-friends, you'd send an email to google-friends+subscribe@googlegroups.com

Note: for restricted-membership groups, the group owner will need to approve your subscription request before you can join.
 
Tack

Ursäkta min okunskap men hur gör man för att skicka ut ett meddelande? Antar att det bara är att skicka ett mail till adressen?
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...