Bästa dykklubben i Göteborg?

Hej

Det är visserligen en bit kvar tills dyksäsongen börjar (i alla fall för landkrabbor som mig), men jag är relativt nyinflyttad här på västkusten och känner att dyksuget får ett allt starkare tag. Så jag tänkte spana lite redan nu vilken klubb som kan tänkas vara bäst.

Det jag söker är en aktiv klubb (många utflykter, gärna några som går utomlands) med trevligt folk och där de accepterar en som inte har så jättemycket erfarenhet. Jag har max 30 gjorda dyk, så jag är inte en total nybörjare men samtidigt är jag förstås långt ifrån ett proffs.

En annan sak är att jag kommer hyra det mesta av utrustningen så det vore förstås bra om det inte var alltför dyrt.
 
Hej, nu var det ju ett tag sedan du skrev detta ser jag men ser att du inte fått något svar...

Jag tycker att Flying Divers är trevligt, där tog jag mitt cert och flera gånger varit ute på utflykter och så där....
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...