"Bricka" för att justera tältlina?

Vad kallas och var kan man köpa dessa? Avlånga böjda metall/plastbrickor med 2 hål i som sitter på vissa tältlinor för att man skall kunna justera längden på linan.. Någon som vet?
 
Linstramare

stod det på senaste påsen jag köpte. Med tre hål påstår vissa är bättra. Tyngre är de jag prövat men bekväma var de.
Knop väger minst.
//J
 
Om du får tag på A

Men vilken underbar liten sida.

Jag gillar verkligen enkla och bra hemmalösningar som är snygga.
Nu skall jag skriva en liten uppmuntran till sidans skapare.

Har försökt att skicka mail till andersj men inte lyckats få något svar, kanske denna sida har skapat ett enormt tryck på dennes inkorg;)

För visst är det en trevlig sida!
 
Har försökt att skicka mail till andersj men inte lyckats få något svar, kanske denna sida har skapat ett enormt tryck på dennes inkorg;)

För visst är det en trevlig sida!

Hur länge har du väntat?

Även om jag ligger långt efter Anders J i att göra saker, så får jag tidvis många privata mail. Och då jag inte skriver så fort på tangentbordet så tar det åtminstone för mig lång tid att svara på de frågor jag får.

Men jag fick svar från Anders J när jag hade en fråga om att publicera mina ex ”hans plånbok” på min hemsida.

Per
 
Hur länge har du väntat?

Även om jag ligger långt efter Anders J i att göra saker, så får jag tidvis många privata mail. Och då jag inte skriver så fort på tangentbordet så tar det åtminstone för mig lång tid att svara på de frågor jag får.

Men jag fick svar från Anders J när jag hade en fråga om att publicera mina ex ”hans plånbok” på min hemsida.

Per

Augusti så det är ju inte så länge;)

ps provat igen nu, får se.... ds
 
Hur länge har du väntat?

Även om jag ligger långt efter Anders J i att göra saker, så får jag tidvis många privata mail...

Ja jösses, känner igen det där.

Jag ligger back 300 mail just nu (räknat på svar inom 24 timmar), på grund av mina artiklar på fotosidan och i fackpress samt tidigare uppdrag som utbildare inom grafisk form och bildbehandling får jag flera mail varje dag.
Och att jag har över 6000 läsare på min flugbindningsdagbok minskar inte direkt mängden mail...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Farbror Bergans Trollhetta Tunnel 1, resa och justera Bo och sova 21
mihaliska Tältlina? Bo och sova 16
danisko Val av tältlina Bo och sova 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...