• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Karrimor och garantier.

andreasgiant@hotmail.com (Andreas)

Gäst
För några år sen köpte jag en uppsättning cykelväskor från det anrika engelska företaget Karrimor genom en återförsäljare här i Sverige. Väskorna som inte tillverkas längre har fungerat bra tills i somras då jag upptäckte ett fabrikationsfel på en av väskorna vavid retur skedde. Inga problem trodde jag för Karrimor utlovade skriftligen livstidsgaranti på sina grejor. Men oj vad jag hade fel för än idag lyser väskorna med sin frånvaro. Karrimors representant i Sverige förefaller ha tappat kontakten med fabriken i England dit väskan skickats för rep. En märklig historia. Men kanske ändå inte om man ser det hela mot bakgrundsuppgifterna om att Karrimor har haft problem inom företaget. Jag kommer i alla fall nu efter diverse turer och krångel att få en kreditering på de saknade väskorna. Men som sagt var en märklig historia detta med Karrimors garantier.........
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.