Övernattningstur!

Bullar

Jag kan baka lite bullar till helgen ifall nån vill ha till kaffet, eller i mitt fall teet, istället för de lussekatter jag aldrig bakade i december när armen hamnade i gipspaket...
 
Tråkigt M :-( kommer sakna dig vid lägerelden. Då får vi bestämma vad/vem som fixar saker i grytan. Jag tänkte fixa lite torr ved då det är dåligt dit vi ska.. Lägger ut någon säck innan helgen. Har någon lite att bära så ta gärna med några klabbar!! Är gärna med och sponsrar maten. // A
 
Helgen är räddad!

Varit i kontakt med chefen på naturvård i den berörda kommunen, dom kör ut ved till vindskyddet innan helgen, gött mos!

Lasse glöm inte svets-handskarna, nu ska det eldas...

Over & Out

Mvh troswe
 
Vad synd Monica att du inte kan, du som drog igång det hela!!

Ett förslag på någon mat att göra tillsammans skulle kunna vara att göra korvgryta och att alla som vill haka på detta tar med någon slags korv plus en grönsak att slänga i grytan, Så kan jag ta med creme fraiche att göra sås av och ris att koka till.

Vad sägs om det?
 
Anmälningslista 12/4

Anemon - gryta
Mr Zip - tilltugg - motorsåg
Fotografiskt - gitarr och snacks
Morgan - glatt humör
Troswe - överraskning
Azalea
Glenn o.z
Mjensen
Oneidahiker - Gary
Troy


Hej !!

Har skickat ut meddelanden till alla anmälda. Är det någon som känner sig glömd och inte fått något meddelande här från mig så hojta till senast lördag morgon !!

Ska bli kul att träffas igen, korvgryta , trubadur, glatt humör och en motorsåg ?? vad kan gå fel !!

// Andreas
 
change of plans igen ser det ut som. jag tar med mig nämnda gräddiga men inget mer (det blir lite som lasses köttfärssoppa fast i delvis fast form) och jag vet inte när jag kommer fram för jag ska gå och jag kommer förstås inte kolla om lampan funkar.

slackline och massa whisky. vad kan gå fel.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...