Övernattningstur!

Kan vi kanske hitta ett ställe som är inte mer än 2km eller en halvtimme ifrån den närmaste parkeringen?
Jag måste jobba till kl.19 och dagen efter måste vi båda två börja jobba runt lunch.
 
Jag kommer att åka upp redan imorgon för att ta en vandring i området så är någon sugen på att haka på lite tidigare så PMa så skickar jag mitt telefonnummer.
 
Trevligt, dr manne. Själv kan jag inte komma ut tidigare men det blir kul att ses imorrn.


Vi är fem än så länge som firar vid vindskydd i skogen. Är det fler som vill är det bara att höra av sig. Funkar åtminstone fram till imorgon lunch, därefter är det osäkert om azalea kan PM:a plats.
 
gott slut och gott nytt. vi siktar in oss på många goa övernattningar i skogen det här året,
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    89.6 KB · Visningar: 417
första övernattningsturen i år (förutom nyårsturen) gick till Stora Härsjön. Har nån idéer för nästa tur (plats och/eller datum) är det bara att meddela dem här.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    82.3 KB · Visningar: 364
Vi var idag nära Hindås på Vildmarksleden och jag tyckte att vindskyddet där var också väldigt mysigt.
Kanske dock lite ont om tältplatser... Skulle ändå gärna föreslå stället för en övernattningstur. Plats för minst 5-6 personer i vindskyddet.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    75.9 KB · Visningar: 373
Får se nu om kylan håller i sig! Tog chansen i helgen och drog på en midvintertur och fick en dos kyla.Var myggfritt och snöa av utandningsluften inne i tältet även på västkusten!

Dags och ordna en tur om det håller i sig? Några sugna
 

Bilagor

  • lindome2-1week-786-411-1-0-0-1_5-8-n-0-n.jpg
    lindome2-1week-786-411-1-0-0-1_5-8-n-0-n.jpg
    31.9 KB · Visningar: 257
Nästa helgen (29-31/01) skulle passa mig bäst.

Var ute i Dalsland nu i helgen och det var otroligt fint med snö och kyla.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    56.1 KB · Visningar: 248

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.