• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddel kompis

Hej.

Jag bor i Järfälla och har tröttnat på att paddla själv. Är det någon som vill ut och paddla så är det bara att höra av sig. Jag har egen kajak som ligger vid Görvelns slott, men har ingen bil. Även om någon vill åka inlines, långfärdsskridskor eller vandra och resa är det bara att höra av sig. Även simma med delfiner och valskådning är jag intresserad av att åka på.

Ha det gott.

Göran.
 
Hej Göran,

Jag bor i Vällingby och skrev här för en vecka sen att jag också ville ha paddlesellskap.
Det har skrivit någon som också bor i Vällingby. Eventuellt ska vi planera en tur nästa vecka om du vill hänga med.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...