Försvann kommentarsfunktionen??

Under AKTUELLT gjordes reklam för myggmedel DR1 som kunde köpas i Utsidans butik.
Jag kommenterade att det gick att köpa betydligt billigare på Addnature. Nu sänktes priset betydligt på Utsidan, tack för det.

Men vad hände med kommentarsfunktionen? Försvann den av en slump?
Eller vad det inte meningen att man skulle kunna anmärka på priset?

I sånt fall ber jag givetvis om ursäkt.

Thomas Freye
 
Kapitalet är starkare än slumpen i detta fallet misstänker jag.. och inte ska du be om ursäkt för att du skriver vad du tycker i kommentaren!
 

clindh

Forumvärd
Leverantören lyssnade och bjussar nu på frakten under en begränsad tid, så vi kan få ner priset i nivå med Addnature - som förstås har helt andra fraktavtal än en liten leverantör - så den där notisen är omskriven.

Naturligtvis är det inte så säljande att ha tips om att köpa produkter på en konkurrerande sajt alldeles vid puffen, men diskutera gärna vidare här om ni vill.
 
Leverantören lyssnade och bjussar nu på frakten under en begränsad tid, så vi kan få ner priset i nivå med Addnature - som förstås har helt andra fraktavtal än en liten leverantör - så den där notisen är omskriven.

Naturligtvis är det inte så säljande att ha tips om att köpa produkter på en konkurrerande sajt alldeles vid puffen, men diskutera gärna vidare här om ni vill.

Nja, det var väl mera att jag tyckte ni låg lite högt i pris och gissade att ni inte visste vad konkurrenterna höll för pris. Men priset gick ju ner så det är väl inte så mycket att diskutera.

Svaret på min fråga om varför kommentarsfunktionen försvann är alltså att det helt enkelt var "bad buisiness" att någon kunde kommentera Utsidans erbjudanden?

Eller?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...