Vandringsgrupp i Göteborg?

Jag är sugen på att vandra och skulle gärna vilja göra det med andra som med är intresserade av det. Jag bor i Göteborg och har inte så stor koll på var man kan göra det..
men skulle vara kul att dra ut nån gång i veckan, både längre turer med kanske övernattning och även kortare turer.
 
sorry henke, mina planer hann ändras. men nu tänkte jag gå måndag morgon, 08.00. vi kan mötas vid skatås motionscentral.
 
vandringsgrupp sökes

Jag är sugen på att vandra och skulle gärna vilja göra det med andra som med är intresserade av det. Jag bor i Göteborg och har inte så stor koll på var man kan göra det..
men skulle vara kul att dra ut nån gång i veckan, både längre turer med kanske övernattning och även kortare turer.
Hej är ochså intresserad av vandra, hänger gärna på
Susanne
 
Måndag 08.00 Skatås motionscentral 8 km-spåret

Trådstartaren Sara är inte i stan, men vi andra kan ju träffas och gå en sväng runt åttan i Skatås.

Iloj, Henke och jag (och kanske Johanna och Susanne?) träffas nu på måndag klockan 08.00 utanför Skatås motionscentral.

Själv gillar jag Skatås jättemycket och skulle gärna göra detta till en återkommande träff, men har man idéer om andra dagar, tider, rutter passar ju det bra att diskutera det irl denna första måndag, så... uppslutning alla som vill och kan! :)
 
Lite långsammare så hade dina jeans aldrig blivit torra igen....

Skrev till vad jag antar är du på facebook förresten (Monica)
 
Lite långsammare så hade dina jeans aldrig blivit torra igen....

Skrev till vad jag antar är du på facebook förresten (Monica)

hehehehe men man är väl kvick på hojen. jag hann in!

nåväl alla, henke, iloj och undertecknad pinnade alltså på runt åttan nu på morgonen. 1.05 utan stress. det var rask takt för oss alla tre, men inte stressigt.

nästa måndag 08.00 träffas vi igen utanför skatås motionscentral. henke ville ha lite mer kuperad terräng så det blir nog 10km-spåret (eller 5km*2) då.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...