OW kurs i Umeå

Hej!
Jag vet inte om det är tillåtet att göra reklam för sånt här i forumen, så om jag gör något fel får väl någon radera inlägget.

Tänkte bara tipsa om att den första helgen i juni hålls en PADI Open Water kurs i Umeå. Möjligheter finns också att ta Advanced Open Water, samma helg.
Kursen kommer kosta 3500 kr.
Det som ingår är fem teorilektioner, fem bassänglektioner, fyra utedyk, lån av all utrustning och kurslitteratur och i avgiften ingår också boende i Sikeå Hamns campingstugor.

Efter genomförd och godkänd kurs erhålles ett dykcertifikat, PADI OPEN WATER DIVER.

Anledningen till att jag postar detta här i forumet är att vi är lite kort om folk, och vi som ska vara med vill verkligen att utbildningen ska bli av. Här i norrland hålls inte så många kurser, så det skulle vara jätte kul om vi fick ihop tillräckligt med folk för att inte gå med förlust. Det kommer bli en jätterolig helg med massa dykning och gemenskap! :)

Om du är intresserad, hör av dig så snart som möjligt (det är ju inte långt kvar!) till mig på min mail: julialithner@hotmail.com eller till Fredrik Gidlund (kontakt info nedan).

Hoppas vi ses i Umeå!

INSTRUKTÖR
Fredrik Gidlund 0934-15330, 070-6242881
ASSISTENTER
Anna Modig, Mikael Ahlsén, Olof Sandström, Olov Pettersson
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
bo5840sv Någon med erfarenheter från en Rescue-kurs ? Dykning 3
Utemanaren Dykare hittade granater utanför Umeå Dykning 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.