Anderson African Adventures Erfarenhet?

Hej där.
Jag funderar återigen skarpt på att åka till kilimanjaro och undrar om Anderson African Adventures är en vettig firma att lägga pengarana i. Det verkar vara helsvenskt. Någon som har erfarenhet av detta företag?
 
Anderson

Åkte till kilimanjaro med friluftsfrämjandet i november förra året.
Resan var arrangerad av Andersons och jag tycker dem gjorde ett jätte bra jobb.

Vi började med en safari till ngorongorokratern och våran guide var väldigt trevlig och kunnig.
Sedan stannade vi förbi Andersons hem i Arusha och fick lite mer info och vandringsstavar(rekommenderas).
På berget var guiderna riktigt schyssta, trevliga och kunniga. Bärarna och kocken var också dem riktigt trevliga.
Våran huvudguide Washington(ganska amerikaniserat) var uppe på toppen för 100:ade gången när vi var där.

Slutsats: Det blev en perfekt resa. Jag kan inte tänka mig något som jag skulle vilja ändra/klaga på. Riktigt trevligt och kunnigt folk och fina hotell. Rekommenderas.
 
Det känns lite dyrt att typ betala 1000:- per dag för en vandring, bara för att inträdet till parken är så dyr. Den som vandrar betalar jätte mycket och de som bär åt en får jätte lite
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.