Skapa ett äventyrsteam!

Otroligt roligt med allt intresse :)

Jag har faktiskt inte helt klart för mig hur vi "tar det vidare" men ett enkelt sätt kanske skulle kunna vara att skapa en grupp på facebook, och hänvisa intresserade till en öppen diskussion där?

Kanske ett bra sätt att lära känna folk ytligt och se vilka som är "in it for real" :)

Helt med på att det centrala är att vi är ett par personer som klickar rent personligt. Sköna människor gärna med olikheter som bjuder lite på sig själva och vi kan ha jäkligt ball ihop på diverse expeditioner.

Tror kanske också att en liten grupp är bäst. Man ska ju så småningom ändå lita på varandra i rätt kniviga situationer!

Kör igång en grupp på facebook teo, perfekt att lära känna varandra lite där och drömma om sommarlovets turer. Rätt vad det är så stämmer det så att man kan slå följe på någon tur.
Kikade på länken du postade ang isklättringen, tyvärr var det lite långt att åka från Luleå. Hittade en kurs i västerbotten i december som jag kanske slår till på.
 
Jag går med, ska bli riktigt roligt att ta del av idéer och planer, vem vet det kan bli nåt om allt faller på plats.
 
Gott o hör DavRim!

Det börjar bli en del "medlemmar" i facebook gruppen nu. Allt är naturligtvis bara i "presentations-stadiet" eller vad man ska kalla det, så alla som vill är mycket välkomna att delta i diskussioner och bli medlemmar. Tiden får utvisa vart dethär tar vägen.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.