Nordöstra Skåne

Hej,

Söker likasinnade, som det heter, för att vandra i nordöstra Skåne och Blekinge. Har ännu inte övernattat på "tur" så det ska väl bli en första gång för det också, så småningom. Nu när det börjar bli mörkare, och kallare, är det väl främst lämpligt för dagsturer och utflykter i närområdet.

/Petra
 
Har jag tid så hänger jag gärna med på en övernattningstur!
Såg att du bor i Åhus!
Är själv uppvuxen i där.
Hur kommer det sig att man som Östgöte bosätter sig i Åhus?
//Peter
 
Vandring

Hej! Jag gillar att vandra och gärna kortare turer över helger då detta är vad jag hinner med iochmed skolan. Jag har varit ute två helger i rad nu men det blir nog ingenting mer i denna regionen innan januari. Jag kommer däremot med säkerhet att dra mig ut på vandring i januari när jag kommer tillbake till Jämshög. Jag skriver här eller skickar ett personligt medelande till er och säger ifrån, det hade varigt trevligt med sälskap.
 
Hej
jag gillar att vandra och hänger gärna med. Bor i Karlshamn Så turer runt Kristianstad passar ypperligt. Går både dagsturer och övernattningar.
Finns det några planer så är jag med

mvh Peter
 
Facebookgrupp för skånska äventyrare

Tjena!
Fick fnatt igår efter att ha snackat med Fredrik Hansson om att ta sökandet efter någon att äventyra med i Skåne till en annan nivå.
Startade därför facbookgruppen "Äventyr från Skåne" Av anledningen att vi misstänker att flera av oss säkerligen är mer aktiva där än vad vi är på utsidan. Samt att det är betydligt enklare att hålla koll på om och vad någon har skrivit för nytt inlägg angående evenemang, resor, tankar, idéer och tips på hur vi kan komma ut o träffa liksinnade.
Sök på äventyr från Skåne så hittar ni rätt. Kriterier är enbart att ni bor/ är stationerade i Skåne!

MVH Sam A.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...