Klättervän i sthlm..

Hej

Jag är 28 år och är jätte sugen på att testa klättring. Har klättrat en gång, men har som inte kommit till skott ännu. Mycket pågrund av att det kanske behövs två för att klättra..

Finns det flera nybörjare som jag, och vill testa mera tillsammans?

Jag bor i sthlm..

MVH; Moa
 
Klättring...

Hejsan, Jag har klättrat ett antal år, men klättrar gärna med dig, även om du är nybörjare, det gör absolut inget. Bor också i stockholm. Var klättrar du?
 
Klätterpartners sökes!

Hej!
Har ganska så nyligen börjat klättra och tycker det är suuuuperkul! Dessvärre tyckte inte mina vänner detsamma (fick mutas till klätterhallen andra gången). Jag har gått två kurser på Klätterverket och gick i helgen en 2 dagars kurs utomhus hos auktoriserad klätterinstruktör. Nu letar jag efter någon som har lite mer erfarenhet än jag som skulle kunna tänka sig att klättra med mig såväl inomhus som utomhus. Jag är prövar gärna olika grenar inom klättring. Det går bra att ringa mig på 0730-293929 om du känner för att klättra någon dag. /Kristin
 
Jag är också nybörjare, har gått topprepskurs men grejerna har hunnit bli dammiga sedan förra sommaren..
Bor i Hammarby Sjöstad och klättrar gärna till en början på Klätterverket till en början för att sedan ta mig utomhus.
Hör av er om ni vill klättra regelbundet. 0731-83 20 73
 
Tjena. Linda - 24årig tjej här. Jag har aldrig klättrat men är grymt sugen på att testa och är i idel öra på att lära mig. Hör av dig om det verkar intressant!
 
Hej.
Hanna heter jag och är 27 år. Jag är jättesugen på att börja klättra men har inte kommit iväg eftersom jag inte har någon att klättra med. Jag bor i Stockholm. Hör av er om ni vill klättra!
 
läs...

på forumet...och leta efter klätterkompis tråden...där finns det massor av inlägg...vi drar ihop och klättrar så gott vi kan...flest är vi i stockholm...
kram och välkommen från anna
 
Klättrar gärna

...28 årig tjej bor i Hammarbyhöjden, klättrat ca 4 år till och från. Har klättrat på salveo ngt år men då det nu är stängt (på obestämd framtid???) är jag sugen på klätterverket som är nära och bra.

Om någon är sugen så messa... Jag har bara ett krav =) du ska veta hur man säkrar, har blivit tappad och fått respekt för höjder, annars är det skitkul med nytt folk.

Kul att så många vill börja klättra

/Lisa
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...