Man saknad 3 mnd (Norge), observerad x flera till fjälls

Ibland skulle det vara skönt att bara göra så...

Jo... där har vi nog alla varit. Sen kanske man ska göra det i samförstånd med sina anhöriga nu blir det ju en karusell som ingen inblandad blir särdeles glad av.

Just detta fall tycks dock delvis bero på sjukdom, annars skulle nog inte polisen vara inblandad efter att det konstaterats att han håller sig borta av fri vilja.

Får hoppas att det går bra för alla inblandade och att han slipper hängas ut mer än nödvändigt.

/G
 
Stackarn, det är ju en sak att vilja bo till fjälls en sommar, men att flippa ur och dra utan att göra upp med sina närmaste, samt fly när en ser folk låter ju inte riktigt bra.
Nu börjar hösten o kylan komma dessutom, hoppas han är redig nog att ta sig i skydd :(.
 
Min konstiga hobby är mystiska försvinnanden och jämfört med liknande fall så gissar jag att han inte orkat med kraven i sitt liv och dragit till skogs. Frågan är om han är desillusionerad eller om det var ett noga överväget, medvetet agerande. Hur som helst har han mina sympatier och jag hoppas att det här får ett lyckligt slut.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...