Behöver tips för att gå ner i vikt!

psykologi

det enda jag har att tillägga är att man inte ska lita på aktivitet enbart och glömma vad
och hur mycket man stoppar i sig - en del aktiviteter, som ex.vis långcykling kan leda till stegrad aptit.

Nyligen låg jag sex dagar på sjukhus. Plötsligt var min diet strikt kontrollerad av det som bjöds, jag begärde medelstora portioner av allt och hade inte aptit till mer.
Icke en chans till onyttiga mellanmål o. d.
När jag kom hem hade jag gått ned 3 kg i vikt - större delen av mitt vinterfett som jag normalt annars tappar på våren och försommaren.

Jag är 177 cm lång och väger just nu 69 kg - hyfsat bulimital, eller vad det nu hette.
 
Allmänt

Kosten - skit i allt onyttigt och småät inte ! man äter 3 gånger om dagen med jämna nyttiga mellanmål (frukost, lunch, middag)

Träningen - fettförbrännande träningsmetoder; lågt tempo, låg puls, under låång tid. alltid 45min+
förslagsvis morgonpromenader innan frukost / löprunda. Sedan fettförbrännande träningspass några gånger i veckan.

När du kört fettförbränning i några månader börja då med allmän styrketräning och strunta totalt i fettförbränningen, då kommer du bygga muskler i samband med fettförbränning om du deffar (käkar mindre än vad kroppen behöver för maximal muskeluppbyggnad) då kommer kroppen ta av sina fettreserver för att bygga musklerna. Det kommer att ge hyfsad muskeluppbyggnad i samband med mycket effektiv fettförbränning. Slutresultated blir en slimmad kropp, efter ca: 1-2 år

Har själv gått igenom alla dessa steg, så jag vet vad jag snackar om.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Grollen Behöver hjälp med höftsmärta vid promenad Träning och hälsa 15
Baseballbat Noob behöver hjälp med viktnergång. Träning och hälsa 26
bjornlilja Värk baksida lår när jag sitter (tips på duktig person?) Träning och hälsa 13
olaab Tips på bra enkel tränings klocka till frun i huset :-) Träning och hälsa 30
Vildstjärna Tips på pulsband som inte glider ner Träning och hälsa 13
veni Någon som har tips hur man blir av med piriformis besvär? Träning och hälsa 10
tango Tips om billigt ANT+ pulsband? Träning och hälsa 2
camoscio träning efter olycka, tips och erfarenheter Träning och hälsa 19
johan_e Tips på hemsida! Träning och hälsa 0
Jansson_Kalix Viktminskning, TIPS! Hjälp! Träning och hälsa 17
Erik_Strid Tips på tränings schema? Träning och hälsa 3
museo12 Tips på roddmaskin!? Träning och hälsa 12
bigfoot Årets vinterlöpar-tips? Träning och hälsa 28
PerHenrik Tips på proteindrink Träning och hälsa 4
Zebaztian Tips om skidspår i Gävle. Träning och hälsa 3
il C egocentrisk träning och tips om löparskor? Träning och hälsa 8
abel Tips på träninsslinga i Stockholm Träning och hälsa 9
träningsflitig tränings tips!! Träning och hälsa 5
ebh pulsträning tips Träning och hälsa 2
JET Tips på träning inför skidsäsongen Träning och hälsa 12
Hibernate Tips på böcker kring triatlon sökes! Träning och hälsa 2
såg gå ner i vikt efter julmaten. Träning och hälsa 68
kalkylia Gå från Karlberg till Sundbyberg? Träning och hälsa 5
Tommy125 Nya löparskor i Uppsala, Löplabbet eller Gå & Löpklin? Träning och hälsa 3
schweingaard Gå ner i vikt. Uppdatering nr2 Träning och hälsa 17
schweingaard Gå ned i vikt? [Uppdatering] Träning och hälsa 20
schweingaard Gå ner i vikt? Träning och hälsa 57
Kalle E Varför springa när man kan gå? Träning och hälsa 13

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.