förolämpningar

clindh

Forumvärd
Jaha ännu ett seriöst, artikulerat och välunderbyggt debattinlägg från denne nye medlem -- oops man skall ju inte använda ironi i forumen...

Nä hörni, är det någon idé att fortsätta denna diskussion som bara verkar driva hit och dit, mest generera mer förolämpningar? Och vad är det vi diskuterar egentligen, troll, "censur", våra regler, andras regler, VERSALER ... jag är ivartfall vilse.

"I don't know the key to success, but the key to failure is trying to please everyone" - Cosby
 
Vilse Lind

clindh; sa:
Jaha ännu ett seriöst, artikulerat och välunderbyggt debattinlägg från mig -- oops man skall ju inte använda ironi i forumen...

Nä hörni, är det någon idé att fortsätta denna diskussion som bara verkar driva hit och dit, mest generera mer förolämpningar? Och vad är det vi diskuterar egentligen, troll, "censur", våra regler, andras regler, VERSALER ... jag är ivartfall vilse.

"I don't know the key to success, but the key to failure is trying to please everyone" - Cosby
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.