• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

jämtlandsfjäll efter påsk, någon?!

Jag ska åka skidor i Z6-området veckan efter påsk.
Har åkt där tidigare, lite olika rutter, och tänkte nu följa en rekommendation om utsikten från Gåsen.
Annars är jag öppen för förslag vad gäller rutt och övernattning, men 4-7 dagar vore lagom för mig, och tåg/buss förstaalternativ för att komma dit.
Jag har hyfsad skidteknik och är uthållig - när jag väl vaknat.
Om vädret tillåter mig att testa mitt Nallo i snö innan jag far kan jag tänka mig att köra förbi stugorna i år, annars har jag sovit i de flesta av dem. Tycker dock att Sylarna och Helags är väl dyra även om man bara sover!

Är du på väg åt det hållet och vill ha sällskap eller draghjälp, hör av dig så kan vi titta på detaljerna :-o



/Peter
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.