• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Roadtrip Chile Feb. 2009

Tjena!
Jag e en kille på 26 år och kommer att ta en roadtrip i Chile i februari 2009, tänkte åka lite hit o dit utan några direkta planer på vart man ska, men genom hela landet ska jag iaf, söder till norr eller tvärtom, spelar ingen roll...
Då polaren jag skulle åka med hoppade av planerna, så söker jag likasinnade personer runt min ålder, för att roadtrippa chile...

Jag har släkt i chile så en "guide" kan nog fixas, för att kolla de mesta sevärda "saker o ting".

Obervera att jag är inte intresserad av att titta på svampar eller lukta på vackra blommor, jag är ute efter att ha kul o se det mesta sevärda som finns att se.
Någon intresserad?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.