• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Seglingssällskap

Hej,

Med de flesta av vännerna långt uppe i familjeprojekten är det numera svårt att få med dem ut på seglingar. Kastar därför över en tamp till detta forum för att se om man kan hitta något trevligt seglingssällskap här.

Båten, som ligger längst ute på Värmdö, är en långkölad koster på 25 fot. Jag är öppen för både kortare och längre seglatser om kemin stämmer, med både kvinnor och män.

/Mats
 
Hej,

Jag följer gärna med ut och seglar. Har själv en Shipman 28.
Kan väl höras av närmare våren.
/Micke
 
segling

Om det är sällskap i/på båten du vill ha så låter det som något för mig (och ev. en till). Har seglat en del även om det var ett tag sedan, och att köpa eget är en väl stor apparat...

Kollas under våren?

/Peter
 
hej. är en kille som vill lära mig att segla. Har jobbat med att bygga segelbåtar på Orust men fick aldrig lära mig det som man göra ute på vattnet. Grejar lite med vind- och kit- surfing men har dock inte blit av så mycket det senaste.
Hör av dig på konungens@gmail.com så kan vi snacka mer om det finns intresse.
 
Hej alla trevliga seglare som har hört av sig off- och online. Tyvärr har jag inte kunnat svara alla personligen eftersom så många har kontaktat mig, men nu har jag segelsällskap så det räcker för både detta och nästa liv... :)

Hoppas ni kommer ut i sommar, ni andra.

Hälsningar,
Mats
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
msail Seglingssällskap 09 Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.