• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Saltoluokta-Kvikkjokk vecka16

Hejsan

Nu är det planer för vintertur, har tänkt att vara med på STF´s tur i Sarek (273) och när den är slut skall jag fortsätta från Saltoluokta till Kvikkjokk antingen en stug eller tälttur. Det är ju ändå något speciellt med tält på vintern. Söker någon som vill följa med på turen.
Bor i Malmö och har gjort en del turer i fjällen tidigare, sommar och vinter både i stugor och tält.
Är ingen extremåkare eller elitidrottare utan tar det lite lungt för man har inte så mycket skidträning i skåne men en tur är aldrig fel.

MVH Jocke
 
Ingen som är intresserad tydligen eller så var det för lång tid i förväg, men jag kan meddela att jag beställt tågbiljetter nu. Trafikoperatören ha ju lagt om biljettbokningssystemet och det blev samma pris för en bäddplats som tidigare men att det inte finns sittplatsbiljett att välja på längre för hela sträckan(smyghöjning?)..

Jocke
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.