• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Toppturer/Isklättring i Kittelfjäll under julveckan

För mig går tradjulen fetbort i år. Tänker istället att bila till Kittelfjäll där den bästa/mesta snön finns och där den vertikala isen reser sig decimetertjock. Jag drar från södra dalarna (Ludvika) runt den 23 eller 24/12 och räknar med att återvända till Stockholm 30/12. Någon där ute som är intresserad av att byta ut julmat, klappar, TV-soffa och stök med kyla, is och snö.

Klas
 
Låter som ett ganksa trevligt alternativ. Har tänkt at försöka ta mig upp dit, dock bara över dan isf, någon gång däromkring.finns det bara bra med snö så skulle en topptur kunna vara ganska trevlig.
 
Jo, vet inte riktigt hur jag ska göra. får se om jag kan låna nån bil och ta mig upp 25 eller 26. men du har rätt. ska det vara nått bör det nog helst komma lite mera snö där
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.