• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tibet och Nepal

Hej!
Jag, 32årig finlandssvensk tjej, söker trevligt och lättsamt resesällskap till Tibet och Nepal. Du får gärna vara livsnjutare som tycker om djupa samtal blandat med skratt. Jag planerar resa i januari 2008, med transsibiriska till Peking och därifrån med nya tåget till Tibet. Vore roligt att WWOOFA i Nepal oxå, och vandra upp till Base Camp. VAd tycker du om den idén? Hör av dig till annevonwendt@hotmail.com
 
Oj... gud va spännande. Jag har alltid velat cykla längre bort nånstans. Om jag ändå träffat dig tidigare.. Min adress är annevonwendt@hotmail.com.. om du vill prata mer om detta. Jag kommer resa på sedvanligt sätt nu med tåg.. borde åka den 1a januari från Moskva. :) kram anne
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.