Inlinesbutiker i Göteborg

Jag har gjort det igen, dragit sönder insex-skruv (i stål ) som sitter på mina K2 Cirrus. HAr jagat runt hela stan efter reservskruvar på typ Intersport (där jag köpte dom förra sommare). Vet någon om det finns någon mer butik som har ett bra sortiment av inlinesdelar

Alternativt, finns det något bra ställe i centrala Stockholm? Skall dit om två veckor men det blir ju en lång väntan.

Jag har precis köpt en 60kr insex-verktyg på Mekonomen för att undvika fler missöden.


/Andreas
 
Varför inte ringa till K2's generalagent i Sverige, Sportprodukter AB
Torvingevägen 3,
582 78 Linköping
Telefon 013-35 54 40
(www.basp.se)

Dom borde veta vem som säljer, alternativt kunna skicka skruvarna direkt till dig.
/Erik
 
Jag tycker inte om mina... Dels så är det inte standardskruvar. (Jag har löst det med bult med extern sexkantsprofil). Jag får inte riktigt till den med mina nya hjul och kullager, att skruva fast lagom hårt och rakt. Kolla om dom har uppdaterat till lite mer genella skruvar. Det är inte kul när man inte ens på de ställen som säljer K2 kan få tag i skruv när det behövs!

Dessutom ger dom mig kraftiga skovskav i början på varje säsong:(.


/Andreas
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.