Gissa position

Aha, nu ser jag att det finns två Hárrevárddo i Pärlälvens naturreservat (om jag lyckas läsa kartan rätt). Ett strax söder om Tjåmotis också. Kanske därför du inte fick fler gissningar mot slutet. Jag vet inte vilket Sauvakavelija menade, men det verkar ändå som om Thure var närmast med sin gissning på Jarre. Kanske Thure bjuder på en ny bild?
 
Aha, nu ser jag att det finns två Hárrevárddo i Pärlälvens naturreservat (om jag lyckas läsa kartan rätt). Ett strax söder om Tjåmotis också. Kanske därför du inte fick fler gissningar mot slutet. Jag vet inte vilket Sauvakavelija menade, men det verkar ändå som om Thure var närmast med sin gissning på Jarre. Kanske Thure bjuder på en ny bild?

Javisst, jag var ute och cyklade :), menade nämligen den nordligare Harrevarddo. Thure får gärna bjuda på nästa bild.
 
Snygg bild. Ser sjukt ut från den vinkeln, har vart upp på båda dem. Och vandrat/nedklättrat på Spijkka nordvägg som syns.

Thureb lägger upp nästa?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.