Gissa position

Dåligt med gissningar trots flera fina ledtrådar. Jag trodde tidigare att vi såg Skedbrofjället från norska sidan, men om du hittar källflödena till två älvar i området så kanske vi ser Haftorsstöten i stället?
 
Dåligt med gissningar trots flera fina ledtrådar. Jag trodde tidigare att vi såg Skedbrofjället från norska sidan, men om du hittar källflödena till två älvar i området så kanske vi ser Haftorsstöten i stället?

Jag ger dig rätt Per, du är på rätt ställe. Haftorsstöten samt Hyddsjön har jag bakom ryggen och blicken är mot Skarvdörrsfjällen. Den här bilden blev svårare än jag trodde trots att NiklasLP ledde gissandet åt rätt håll.

Ny bild!

Calle
 
Ok, då var min gissning ganska fel ändå. Men trevligt med en bild från nordvästra Härjedalen. Jag kommer att vara off-line en tid framöver, hoppas någon annan har något att bjuda på!
 
Eftersom förra bilden blev för svår och Per kommer att vara off-line tar jag en till, där fler har gått... ;)
Vart?

Calle
 

Bilagor

  • IMGF_215.jpg
    IMGF_215.jpg
    78.6 KB · Visningar: 383
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.