Titanfolie

Som i de flesta liknande fall, berätta vad du skall ha det till, så kanske det finns någon annan lösning!
 
Den första användning skulle bli till ett bättre och samtidigt lättviktigt skydd för marken under mitt kök när jag eldar med ved. "Eldstaden" kommer att ligga direkt på folien så aluminiumfolie kommer inte att hålla mer än några gånger max. Därför känns titan som det naturliga alternativet.

Sen vill jag gärna ha lite hemma, gärna i lite olika tjocklek, då då det hänt flera gånger att jag saknat det när experimentlustan fallit på.
 
Han kunde inte posta bara Ebay så han vart tvungen att plittra ned nått...
Inlägg måste vara linst av en viss längd
 
Ebay

Jag har handlat titanplåt av shineline202 på eBay ett flertal gånger. De brukar ha spillbitar i tjocklek 0,05 och uppåt till överkomliga priser. Hur stor bit behöver du? Jag har en hel del mindre bitar hemma i 0.05, 0.07 och 0.12.
 
Jag har handlat titanplåt av shineline202 på eBay ett flertal gånger. De brukar ha spillbitar i tjocklek 0,05 och uppåt till överkomliga priser. Hur stor bit behöver du? Jag har en hel del mindre bitar hemma i 0.05, 0.07 och 0.12.

Tack för tipset! shineline202 hade ju vettiga priser så jag slog till på en 0,12mm bit i generös storlek. Jag tror det blir bra efter att försökt mäta tjockleken med skjutmått då jag inte hittar mikrometerskruven. De tunnaste tenderar att rulla ihop sig när man värmer ena sidan tycker jag vilket är mindre bra i det här fallet. Jag borde till och med hinna få den innan jag behöver den.
 
Han kunde inte posta bara Ebay så han vart tvungen att plittra ned nått...
Inlägg måste vara linst av en viss längd

Jag var inte riktigt på banan där.

Tänkte posta som i posta brev och kunde inte förstå vad det var för 10 bokstäver som behövdes för att de skulle kunna skicka det som brev istället för paket...
 
Jag var inte riktigt på banan där.

Tänkte posta som i posta brev och kunde inte förstå vad det var för 10 bokstäver som behövdes för att de skulle kunna skicka det som brev istället för paket...

Halaj!

jag fattar inte heller. ändå har jag köpt grejer på ebay.
Men det heter att man postar inlägg på ett internetforum, som detta.
man skriver ett inlägg, och sen postar man det.
Kanske menar h*n att man gör en sökning?
man skriver tio tecken i sökrutan, och sen postar man sökningen genom att klicka på förstoringsglaset?

//T
 
Halaj!

Det finns humor att finna i denna mening. :)

Men såg du att de även hade 0,2 plåt?

//T

Ja, jag såg det. jag kom fram till att den jag har antagligen är 0,12 mm så jag chansade på det. Den fungerar bra tjockleksmässigt men jag vill ha en större.

Det är en avvägning, för tunn så får man problem när man eldar på den, för tjock så får man problem när man ska rulla ihop den och lägga den i kastrullen (och när man ska få den plan när man ska använda den igen).
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...