Frilfuftsintresserade 20-30 runt Kiruna

HEJSAN :)
Finns det fler friluftsintresserade människor runt 20-30 år i Kiruna? Skulle vara kul att ha någon att vandra, campa, fiska eller plocka bär med. Naturen här uppe är helt fantastiskt mäktig! Startar kanske en grupp, får se.
Låter intressant? Skicka meddelande. :)

Mvh. Anna :)
 

Bilagor

  • 10665801_10152647808377618_4739693201489644672_n.jpg
    10665801_10152647808377618_4739693201489644672_n.jpg
    150.6 KB · Visningar: 659
Snälla! Sluta korsposta! Det är förbannat irriterande.

http://www.utsidan.se/cldoc/rules.htm

Blev faktiskt jätte glad när jag såg att jag fått svar.. tills jag såg alla utropstecknen o irritationen. :( Ursäkta att jag bröt mot regeln, jag borde vara mer inläst hur det skall skötas. Är nyinflyttad här uppe o ville bara träffa likasinnade, visste bara inte vilken kategori inlägget passade bäst i. Om det inte är okej kan moderator ta bort där det inte passar. Förlåt.
 
Släggan i skallen ???

Anna Martinsson skriver ett mycket inspirarande och sympatiskt inlägg. Genast föranleder det Patrik L att slå släggan i huvudet på Anna för att hon har gjort ett fel.

Jag tror att jag mycket hellre vill träffa Anna ute i naturen runt Kiruna än en surmagad Patrik.

Förbannat irriterande skriver Patrik. Förbannat irriterande skriver jag. Men om Patriks inlägg.

Vi friluftsälskande människor med ett gemensamt intresse borde vara trevligare i umgänget med likasinnade tycker jag.

När vi träffas på stigar eller var helst hälsar vi och kanske stannar till och språkar. När en Anna skriver här på forumet och kanske gör ett tekniskt fel slår vi inte släggan i henne.

Be om ursäkt för din klumpighet Patrik.
 
Hej Anna !
Håller helt med Mbatikopio - Härligt initiativ som inte ska bemötas med en sur tillrättavisning. Fantastisk bild också ! Och i din del av landet lär det nog inte bli problem att hitta friluftsintresserade som hakar på föreslagna aktiviteter !
 
Tack :) Hoppas på svar, har inte hittat någon friluftsgrupp här uppe vilket jag tycker är konstigt med tanke på hur mycket vandringsleder o fantastisk natur det finns här uppe. :)
Har jag missat något kanske?..
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...