Nyinflyttad söker likasinnade att göra utflykter med! (UMEÅ)

Hej jag heter Pia kort och gott! Är 28 år och nyligen inflyttad från Göteborg till Umeå.
Blivande fotograf till yrket, jag söker andra som är intresserade av foto, eller ska göra en tur med utgångspunkt Umeå. Utöver fotot är jag som sagt intresserad av att vandra, åka skidor, elda, åka skridskor och tälta.

Då jag är nyinflyttad önskar jag att träffa likasinnade som gillar att göra utflykter eller turer, i Umeå eller ta sig till annan ort. Känner du detsamma att du vill hitta på något, och gärna gillar att fota så får du gärna ta kontakt med mig. Eller om ni ska göra en tur någonstans får man gärna höra av sig till mig. Så hakar jag gärna på :)

Tveka inte, skriv!
 
kontakt

Hej Pia

Jag har inte några turer på gång i nuläget och är ej heller någon fotograf. Men jag gillar att göra friluftsaktiviteter i grupp och tycker att alla som vill ska få vara med. Vi kan väl därför hålla kontakten så får vi se om det kan bli något framöver? Min mailadress är majaagnemo@hotmail.com och på facebook heter jag också Maja Agnemo. Facebook är nog bästa länken, så kan jag tipsa om några sidor för friluftare i umeå också.

/maja
 
Hej

Är ingen fotograf men gillar vacker natur och älskar frilufsliv och att vandra i synnerhet och tycker det kan vara kul med sällskap. Men jag bor ca 30mil söder över så tänker du/ni dig/er kortare turer kanske det inte är så aktuellt. Fjällturer/skogsvandring/ dyl. på en vecka eller fler vore däremot riktigt kul.

Skriv igen om det verkar intressant.

MVH
 
Jag är en ume-tjej som är typ ledig fram till terminsstart, funderar på en fjällfototur, om det låter intressant så hör av dig!
Jenny
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...