Vandringsgrupp i Göteborg?

Också vandringssugen!

Hej,
Jag hänger också gärna på om det vankas vandringstillfällen!
(kan även tänka mej cykling eller paddling för den delen...)

Jag har inget planerat från och med nu till 28 juli, så jag är flexibel och öppen för olika kreativa förslag! Vore kul med lite sällskap av andra friluftsintresserade :)
/Thomas
 
Låter som vi har nåt på gång här...:)

Just nu är jag tyvärr upptagen på annat håll men senare i sommar/höst kan vi planera nåt, låter spännande :)
 
Också vandringssugen! :)

Hej!
Jag skulle också vilja träffa lite andra friluftsintresserade. Gärna vandring! (Eller paddling för den delen... :) ) Kortare eller längre turer, jag är van att vara ute.
/helena
 
Kajak i Billdal

Min kajak har fått ett nytt hem...i Billdal söder om Göteborg. Om nån har lust att guida bland öarna där ute blir jag mer än glad :)
 
Fråga till vandringssugna i västsverige

Är ni intresserade av vandring bara i närområdet kring Göteborg eller kan man tänka sig en kortare bilresa, säg 15-20 mils radie?
 
Hej hopp!

Bor i Göteborg och skulle kunna tänka mig att slå följe med någon ibland. Blev av med mitt vandringssällskap förra året och har sen dess inte varit ute särskilt mycket. Ska ta en ensamtur i slutet på augusti.

Kommer inte vara i Göteborg de närmaste veckorna, men sen är jag öppen för det mesta både i närområde och på bilavstånd (har dock ingen bil).

/Johan
 
Jag kan tänka mig en bilresa men är det övernattning då annars kan det ju bli långt att åka 40 mil fram och tillbaka om man skall vandra lite också.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...