ladda upp video?

Är det meningen att det ska gå att ladda upp en video (eller flera) till en artikel som en dokument-del?

När man ska ladda upp nya delar kan man välja på 2 olika dokument-typer för video:
  • Video
  • Video: Länk till YouTube o.dyl., eller uppladdad film

Jag har provat båda, men det har inte fungerat. När jag trycker på spara, står min firefox och snurrar länge, minst 5-10 minuter, och säger "Skickar begäran till www.utsidan.se...". Sen "dör" uppladdnings-sidan och man skickas i stället till en sida som frågar: Vilken typ av dokument vill du skapa?

Jag har heller inte hittat någon info om vilka begränsningar som gäller för filmer: format, storlet, längd mm..?
 
Eee. "spara på URL" ???

Jag vill inte länka till en film utan ladda upp den till Utsidan, för att använda i en artickel.

Här är en skärm-dump på vad jag försöker göra. När jag trycker på knappen "Spara del", borde filmen laddas upp (trodde jag), men det funkar inte. Det funkar däremot som synes med bilder.
 

Bilagor

  • Redigera - Utsidan_1318675195204.jpg
    Redigera - Utsidan_1318675195204.jpg
    75.4 KB · Visningar: 291

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...