Profilen syns ju för hela nätet!

Hej!
Upptäckte av en slump att min profil ser exakt likadan ut om man går in och tittar som icke medlem. Vad är det för "begränsad del" som syns för alla? Hur vet jag var jag ska lägga min information om jag bara vill att medlemmar ska se? Varför ska öht andra än medlemmar se medlemsinfo!?? Det är väl inte comme il faut?
mvh
 

clindh

Forumvärd
Din profilsida ser väl inte likadan ut om du kollar på den som utloggad. Det är en del som är bortplockat - men kan hålla med om att Beskrivning nog borde bort också, den kan ju vara rätt personlig.

Någon slags infosida om medlemmar på ett forum brukar finnas även för oinloggade, med då tämligen anonym informstion.
 
Spelar det nån roll?

Vill nån se hela profilen så är det ju bara att registrera sig och sedan titta bäst man vill.

MVH
Ola
 
Precis som nermander påpekar.

Det är en viss skillnad på vad man kan hitta för info om mig med lite ansträngning och vad man hittar med en snabb googling.
 
Precis som nermander påpekar.

Det är en viss skillnad på vad man kan hitta för info om mig med lite ansträngning och vad man hittar med en snabb googling.

Jag förstår hur du tänker även om det inte innebär att jag håller med dig. Och till syvende och sist så är det ju upp till var och en vad man väljer att skriva i sin presentation.
Som du själv påpekar så med lite ansträngning så kan man hitta det mesta och den som inte anstränger sig är förmodligen inte speciellt intresserad av vad han/hon hittar heller.

/Ola.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...