Bästa Crashpaden?

Mad Rock Trippel Mad Pad har jag också och den är ju helt underbar, stor och skön att landa på. Ända nackdelen med den är väl att den just är så stor och rätt tung men allt detta är bortglömt när man väl är på plats för då behövs det i princip bara en padda och det är just den :p
 
Jag är inte heller jättenöjd med min MadRock double pad. Tyget spricker och fyllningen käns som att den är på g att ge sig redan efter 1 år (inte så mycket användande).
 
En sak till jag inte är så förtjust i med Mad Rock-paddorna är skarven. Jag lyckades sätta foten mitt i skarven och fick en rejäl fotstukning på köpet. Nu byter jag till en tacomodell. Men vilken? Organic Full pad kanske?
 
En sak till jag inte är så förtjust i med Mad Rock-paddorna är skarven. Jag lyckades sätta foten mitt i skarven och fick en rejäl fotstukning på köpet. Nu byter jag till en tacomodell. Men vilken? Organic Full pad kanske?

Fäste du ihop undersidan med kardborren som går över skarven? Då får man inte samma genomslag.

Jag har en Mad pad och jag tycker den funkar bra. Har använt den en del i ett års tid nu (utomhus givetvis) och det är verkligen inget synbart slitage på den. Bra dämpning och allting är helt.

Funderar på en andrapadda nu och det blir kanske ännu en Mad pad, men samtidigt vore det kul att testa nåt annat också. Vågar man Mondo?

Ryms Mondo i ett typiskt bagageutrymme på en kombi?
 
Nja inte just Batmans TT men en typ sådan ja. Och det får plats en vid ratten samt en bredvid och jag förstått rätt.

Ta den på taket annars.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kclimb Kjugekulls Bästa Bouldering 2
tobbe 2 Världens bästa/finaste boulderområden? Bouldering 5
Jonasjonasjonas Sveriges bästa boulderområde? Bouldering 5

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...