Hur raderar jag mitt konto på utsidan?

Det är väl ändå vuxna människor vi pratar om. Om någon blir så arg att de vill avsluta sitt medlemskap så låt de göra det då. Ingen ska ta på sig rätten att leka min mamma och säga åt mig att ta en paus i hörnet tills jag lugnat ned mig och kan leka snällt med de andra barnen igen. Om något borde moderatorerna ta en sådan händelse som skarp kritik mot dem, då de misslyckades att stämma i bäcken.
 

avslutad210712

Gäst
Det är väl ändå vuxna människor vi pratar om. Om någon blir så arg att de vill avsluta sitt medlemskap så låt de göra det då. Ingen ska ta på sig rätten att leka min mamma och säga åt mig att ta en paus i hörnet tills jag lugnat ned mig och kan leka snällt med de andra barnen igen. Om något borde moderatorerna ta en sådan händelse som skarp kritik mot dem, då de misslyckades att stämma i bäcken.

Javisst är det vuxna människor men nu är inte utsidan det enda stället där man måste be om att bli utkastad. Jag personligen föredrar ett ställe där jag blir utkastad om jag ber om det av någon och inte vilande när jag tror att jag raderat mig själv. I det första fallet blir det en medlem mindre för webbdrivarna medans jag i det senare fallet räknas som medlem när annonsörerna kontaktas.
 

avslutad210712

Gäst
Men jag håller ändå med dig om att man borde kunna radera själv bara man då verkligen raderar och inte parkerar kontot.
 
Jag personligen föredrar ett ställe där jag blir utkastad om jag ber om det av någon och inte vilande när jag tror att jag raderat mig själv.

Absolut, där håller jag med dig.

Men jag förstår inte varför det måste vara varken eller. Jag har aldrig pratat om någon "parkering" utan att bli raderad helt utan att behöva be en moderator om hjälp.
 
Vad betyder "radera medlemskap"? Jag hoppas att det inte innebär att användarens alla poster ute i trådarna försvinner. Det förstör ju isåfall begripligheten i befintliga trådar.

Själv slutar jag använda de webtjänster jag inte vill använda mer. Jag loggar ut, och sen loggar jag inte in igen. Inget behov av "radera" något.
 
Notera att en "Fri själ" skriver ett inlägg" och det är att konto som skall raderas.

Personen skriver ett första inlägg.... "Radera mitt konto"...

Sedan kan man ju dra lite slutsatser om denna person....
 
Notera att en "Fri själ" skriver ett inlägg" och det är att konto som skall raderas.

Personen skriver ett första inlägg.... "Radera mitt konto"...

Sedan kan man ju dra lite slutsatser om denna person....
Inget jag saknar om han är puts väck
Annars så gillar jag skarpt utsidan.
Jäkla många kunniga personer som finns här
 
Vad betyder "radera medlemskap"? Jag hoppas att det inte innebär att användarens alla poster ute i trådarna försvinner. Det förstör ju isåfall begripligheten i befintliga trådar.
Nej, det som skrivits finns kvar. Just därför är det här trängande "behovet" av att radera sitt konto lite konstigt. Det skulle då vara om det är för att det ska vara nån slags obstinat "protest", men då tror jag att man väldigt kraftigt överskattar sin "vikt" som enskild medlem. En knappt aktiv medlem som slutar gör varken till eller från.

Nån skrev om att antalet medlemmar räknas för annonsörer, jag är rätt övertygad om att annonsörerna tittar på antalet visningar av annonsen (och klickningar på den) och inget annat. Inaktiva medlemmar visar inga annonser och bidrar alltså inte.
Själv slutar jag använda de webtjänster jag inte vill använda mer. Jag loggar ut, och sen loggar jag inte in igen. Inget behov av "radera" något.

Precis samma sak gör jag.
 
inte tas ingläg gjorda bort - då skulle ju trådar bli svåra att följa - däremot så står det "avslutat medlemskap" som avsändare.
En hypotetisk anledning till att avsluta kontot kan ju vara att man gjort ett inlägg man inte längre vill kännas vid och anonymisera det inlägget (om man inte i själva texten ger sig tillkänna) - vill inte anklaga någon här i tråden för just detta men det kan vara en anledning - ingen som vill avsluta har anget skäl och det krävs nog inte heller men hade jag drivit utsidan hade jag varit nyfiken om det är något som går att åtgärda - det är ju normal kund-/medlems-vård.

/Patrik, som gärna fortsätter vara betalande medlem
 
Jag vill oxå ansluta mig till skaran som raderar sina konton. (Har hittat ett trevligt forum att vistas på).
Så vänligaste Admin, kan du radera mitt konto.
Tack på förhand.
 
Vill ni vara snälla och radera mitt konto. Har hittat ett trevligare forum plus att jag börjar bli trött på seobserver attityd.

/ Niklas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.