Dagens rea-tips (allmänt)!

Re: www.sportsnet.se

avslutad210712; sa:
30% på alla klättergrejor
50% på resten av sortimentet

Gäller från idag tills lagret är tömt. Priset på nätet är utan rabatten och rabatten dras av manuellt vid leveransen.

Finns det möjlighet att skicka vidare mailet till mig också?

manne.alzen@telia.com
 
Fliesbergs vid Sergels Torg

Butiken vid Sveavägens början i Stockholm upphör och säljer ut allt med 20-75% rabatt från och med den 8e februari.

De är stora på kängor skidor löparskor långfärdsskridskor och sportkonfektion.

Thure
 

avslutad210712

Gäst
Re: Re: www.sportsnet.se

crazy; sa:
avslutad210712; sa:
30% på alla klättergrejor
50% på resten av sortimentet

Gäller från idag tills lagret är tömt. Priset på nätet är utan rabatten och rabatten dras av manuellt vid leveransen.

Allt vettigt är redan sålt. Helt otroligt.

Fick som sagt ett mail på förmiddagen med tips om att nyhetsbrevet skulle gå ut på eftermiddagen. Hade dock inte tid att gå igenom vad jag skulle köpa (ibland måste man visst jobba också *L*). När jag fick nyhetsbrevet gick jag in och redan då var en del av ullfrotten jag skulle köpa redan slut. Däremot hade de en del Hillebergstält till salu och jag tipsade min kusin som funderar på ett sånt så han skyndade in på hemsidan när han kom hem från sitt jobb men då var det noll Hillebergare kvar. Så här i efterhand inser man hur dum man var. Skulle såklart ha köpt på mig ett Nammatj 3 för vinterbruk och till priset av 2800:- hade jag nog stått ut med att det egentligen inte behövs. Så gissa om jag kommer att gräma mig länge. Tror att det var rätt bra tryck för på kvällen kom jag inte ens in på sidan under en kvart ungefär för webbläsaren gjorde bara timeout hela tiden.
 
Jag gjorde ett inlägg här på Utsidan redan 2 minuter efter att Sportsnet.se-nyhetsbrevet kom ut. Men direkt märktes att vissa saker "försvann", däribland ett Hilleberg jag hade i en av mina kundkorgar :) Så det inlägget tog bort direkt, de verkar ju inte ha så svårt att bli av med sina saker ändå :) Kul att någon äntligen ger REJÄL rabatt!
 

avslutad210712

Gäst
När det gäller sportsnet så gav de för lite mindre än ett år sedan 40% rabatt på nästan hela sitt sortiment så då passade jag också på att köpa på mig lite grejor som jag behövde. Dessutom har de legat lite lägre i pris än många andra så slutpriset har ofta varit riktigt trevligt i jämförelse med andra leverantörer. Har också varit en del riktade rabatter som just före jul då det var 30% på alla handskar etc.
 
Järncity...

...i Uppsala ska upphöra, och rear ut hela sitt sortiment (30%). De har en del fritidssaker, även om det mesta vid det här laget är rätt utplockat. Lite kläder finns dock kvar, mest Fjällräven - byxor, shorts och nån jacka.
 
Äntligen så kan jag bidra med något i denna tråden som jag delvis var med och startade.

Det är altrec.com i USA som har "slut-på-säsongen-rea" och där jag själv köpte en Arc'teryx Theta AR jacka för ca. 2200kr(vid dollarkurs på 7kr). Jag skickade den till en bekant i USA för att sedan en annan bekant ska ta hem den, men med tanke på att jackan kostar ca. 5500kr i sverige så måste det väl löna sig att beställa den hit till sverige även fast det blir frakt och moms o.dyl.

http://www.altrec.com
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...