SUP - Sun, Coral, Seahawk

Hej,
Jag kollar runt i djungeln av uppblåsbara SUP:ar och undrar om någon har provat eller vet något om märkena Sun, Coral och Seahawk som säljs av stockholmkajak.se, soderkajak.se och kajakeriet.se. Coral säljs även av Stadium.

Jämför man tex 10.8 versionen av dessa SUP:ar så ser de snarlika ut förutom färgvalet. Jag kan dock inte hitta en enda recension av dessa märken. Är det någon som sitter på lite bra information. Kanske till och med har provat någon av dessa märken?

Jag är helt grön på detta området men funderar på att skaffa mig en bräda för att komma ut på vattnet lite (sjö, åar, lugnt hav) och som klarar av en lite högre vikt (95 kg).
/ Johan
 
Jag hittade mitt gamla inlägg när jag på nytt letade efter SUP. Det blev ingen SUP alls 2019. Jag är fortfarande SUP-lös men har på nytt börjat kolla runt. Jag får återkomma med information om vilken SUP jag slog till på (förhoppningsvis).
/ Johan
 
Jag hittade mitt gamla inlägg när jag på nytt letade efter SUP. Det blev ingen SUP alls 2019. Jag är fortfarande SUP-lös men har på nytt börjat kolla runt. Jag får återkomma med information om vilken SUP jag slog till på (förhoppningsvis).
/ Johan

Jag har en Kona och är mycket nöjd med den. Verkar vara god kvalitet.

 
En vän köpte en Seahawk förra sommaren och är supernöjd. Själv kör jag Bluefin (Cruise 12) och min sambo kör Aztron (Nova). Kan rekommendera alla tre!
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...