• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Södra Norrlandskusten

Hejsan!

Finns det någon som är intresserad av en dags paddling någonstans utmed södra norrlandskusten?

Jag bor i Bollnäs men kan med lätthet ta mig allt från Gävle - Sundsvall.

Jag arbetar skift så kan ibland en dag under veckorna och de flesta helger.

Väntar med spänning på svar :)

/Mikael
 
Söderhamn

Hoj!

Jag är titt som tätt i Söderhamn via jobbet, vill någon förbarma sig över en komplett nybörjare blir jag gärna med på en tur någon dag.
 
Nu är det snart isfritt och någorlunda riskfritt att paddla längs havskusten här i södra Norrland..

Någon som har vaknat upp ur vinterdvalan och är sugen att hänga med på en sväng?
 
Japp! Jag har vaknat ur vinterdvalan!

Jag paddlar gärna i nya vatten i Hälsingland med omkrets. Fortfarande intresserad? //erika
 
hallå där ute

Hej!

Jag är rätt färsk inom paddling, har varit ute på några dagsturer och skulle gärna göra en 2-3-4 dagars tur innan sommaren är över :)

Bor i Sundsvall men är flexibel när det gäller paddelvatten. Har ingen egen kajak utan tänkte hyra.

Så vill du eller någon annan som läser detta ha en paddelkompis i sommar så hör av dig! :)
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...