Gissa position Stockholms län

Gissning

någonstans måste man börja gissa när man har såpass lite info.

Bilden visar en bild av ett sund med några betongfundament förmodligen rör det sig om flera olika väg eller järnvägs/spårvägsbroar.

En kajak Skim. Peter du har kanske provat en Skim från deras butik i Stocksund?? Kan det vara Stocksundet man ser dvs Edsvikens utlopp i Lilla Värtan?

Thure
 
Tanken är god, men är inte en Tranergsbropelare på min bild
 

Bilagor

  • 800px-Tranebergsbron_panorama_2008.jpg
    800px-Tranebergsbron_panorama_2008.jpg
    23 KB · Visningar: 401
Senast ändrad:
någonstans måste man börja gissa när man har såpass lite info.

Bilden visar en bild av ett sund med några betongfundament förmodligen rör det sig om flera olika väg eller järnvägs/spårvägsbroar.

En kajak Skim. Peter du har kanske provat en Skim från deras butik i Stocksund?? Kan det vara Stocksundet man ser dvs Edsvikens utlopp i Lilla Värtan?

Thure

Helt rätt! - fast det är min egen Skim
 

Bilagor

  • Utsidan3.jpg
    Utsidan3.jpg
    117.5 KB · Visningar: 409
Jag hoppas ni förstår att uppskatta min inblandning i den här tråden efter förtjänst. Jag är ju med bara för att ni ska få briljera!
 
En sån här tråd

vinner mycket på att flera bidrar med både bilder och gissningar samt att ledtrådarna släpps försiktigt förslagsvis en per dygn. Den som bidrar med bilder bör också titta till tråden relativt ofta helst minst en gång per dygn för att tråden skall leva.

Mezzner vi uppskattar dina bidrag!

Thure
 
Har tyvärr ont om bra bilder till denna tråd... Bilden ovan är nog inte lätt om man inte varit just där själv... Tror dock att många kan ha varit det (utan att det är nån direkt ledtråd). Ganska långt söderut.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.