Advarsel: Ventana forhandler, Dane Thomas

ADVARSEL: Ejeren af http://www.northamericanflyers.com i Sverige/Stockholm, Dane Thomas - som er aktiv i dette forum - har snydt mig for over 20.000.-. Jeg indbetalte pengene til hans bank-konto for over to måneder. Jeg har i de sidste 2 uger skrevet og ringet hhv. til Sverige og USA, hvor det firma, han "forhandler", bor, for at se, om jeg kan få forhandlet en løsning igennem, hvor jeg ender med at få den ramme (Ventana) som jeg ønsker mig så brændende. Dane Thomas er en "sweet talker", som flere gange har løjet over for mig, som lover guld og grønne skove og har 1000 undskyldninger for, hvorfor han IKKE har fået gjort, som vi aftalte ved den forrige telefonsamtale. Han misbruger de økonomiske midler, han betroes af sine kunder. I mit tilfælde overførte jeg lige knap DKK 21.000.- ved en bankoverførsel d. 11. april 2007 (pris for ramme + bagdæmper, styrfittings, gaffel og saddelrør), og jeg har nu opgivet at få stumperne. Jeg håber, at jeg kan få mine penge retur og forsøger at få Ventana, som i sin tid ledte mig til DT, til at lægge pres på denne amerikaner, som har bosat sig i Sverige, hvorfra han altså driver sin højst problematiske web-forretning.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.