• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompisar Jönköpings län

Hej!

Söker efter nya vänner med gemensamt intresse för paddling och naturupplevelser. Själv så har jag en prijon kodiak och har tidigare erfarenhet av paddling både i sjöar och utmed kusten.

Mvh
Johannes
 
Hej
Var bor du? Jag bor utanför Vetlanda och vill gärna ha någon/några att paddla med. Har en Freeline 420 och en Aquilo eXplorer. Paddlar gärna både kortare eller längre turer, mindre vattendrag, sjöar eller kust.
 
Jag är intresserad
Jag är van vid friluftsliv och har paddlat mycket kanot men på kajak är jag nybörjare. Äger ingen kajak men har möjlighet att låna.
Hör av dig om Du vill ha med/lära en nybörjare..
Bor i Nässjö
 
Oj!
Här är ju ett helt gäng paddelsugna människor i trakten!

Jag är oxå ganska ny i sitsen, började så smått förra sommaren och inhandlade då tillslut en hassle explorer, Nu saknas bara någon att paddla med.

Jag är bosatt 3 mil sydväst om jkpg.

Kan oxå tänka mej både kortare och lite längre sträckor.
Har hittills mest hållt till i sjöar och vid enstaka tillfällen i skärgården.
Men det vore kul att prova på någon å annars...

Ska vi ta en tur?
Simon_bolin@hotmail.com
 
Hej
Har köpt en "ny" kajak nu i sommar efter några år uppehåll, en med stor sittbrunn så att barnen kan prova på att åka med. Har inte möjlighet att paddla så ofta, men hänger gärna med om jag kan.
 
Många i trakterna här. Någon som har en tur på gång som man kan följa med på? Gärna i närheten av jönköping.


Sent from my iPhone
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...