• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Midsommar 2009 i Gbg Södra Skärgård - Favorit i Repris!

Uppdatering:

Maggan
Bettan
Anna
Ewa
Niklas J
Niklas C
Niklas L
Rune E västerbottenost och Lingondricka
Gustav C grekisk sallad
Anders O
Henrik A div grönsaker
Peter B potatissallad
Johan L Tårta
Micke A
AnnM B portionsbröd
Barbro M Tabbouleh
Håkan S tzatziki
Helena S
Martin
Lisbeth

Patric (sen ankomst ej middag fredag)
 
Vädret....

Visst är det bra att det regnar undan nu så att det blir fint till midsommar!

Prognosen för nästa fredag lyder:

Götaland: Det finns inget stabilt högtryck i sikte, men vädret kan bli hyggligt med 20 grader, speciellt vid kusterna.

Bra va?! :cool:
 
Vi kommer nog inte ut hela helgen men ett kort besök vore trevligt. Kan ju komma med överraskningen då som ingen vet om... :)

Är det bestämt var ni ska vara?
 
Hej!
Hänger gärna på också - om vädergudarna är med oss! KOmmer kanske dock inte att vara med hela helgen...
Hälsningar
Ingela
 
Försöker som vanligt komma ut på midsommardagen. Får se om jag lyckas. Får se om jag håller mig vaken. :)
Förhoppningsvis blåser det inte riktigt lika mycket i år som ifjol...

Ett bra tillfälle att inviga sitt nya Marmot Nyx? ;)
Jag siktar på att paddla ut på fredag förmiddag. Hempaddlingen blir troligen på midsommardagens kväll men man vet ju aldrig.
Jag har precis varit på Netto och köpt Almondytårtor till extrapris så jag kan ta med ett par sådana. Det är nyttigare än att jag äter upp dem själv hemma...
 
Förhoppningsvis blåser det inte riktigt lika mycket i år som ifjol...

Om det blåser lika mycket från samma håll så tänker jag hursomhelst komma ut. Jag har ju nyckeln till skillnaden mellan succe och failure klart för mig den här gången (Note-to-self: "Packa inte för högt tempo och sidvind, packa istället för förlig vind.").
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.