Polar 625X

Re: Re: Flera användare

Min S625X klarar minst 2 personer vad jag vet.
/nisse

Brune; sa:
larmakle; sa:
Tack för ditt svar.
Jag kom på en fråga till som är ganska viktig. Är det så att det är möjligt för mig och min kära hustru att dela på en klocka. Dvs kan man lägga upp flera användare i RS200sd (eller 625x om du känner till det) -klockan (med olika maxpuls etc) eller blir det kaos om flera användare använder klockan?

Det borde väl åtminstone kunna lösas så att en användare (läs: min hustru) bara kollar på pulsvärdet och hastigheten men raderar sina data efter slutförd löprunda?

Mvh Lars


Jag har sedan ”många” år tillbaka en Polar modell med datorinterface som numer är utgången. Programvaran (i datorn) till pulsklockan klarar av att hålla reda på många olika personer.

Per
 
Rätt pris ?

Någon som har tips på var man hittar bäst pris ?
Erfarenheter att köpa ifrån USA ?
På EBAY kan man hitta en för ca 250 dollar, men hur tillfölitligt är det ? Törs man lita på ebay säljare ?
MVH
Klas
 
Re: Flera användare

larmakle; sa:
Tack för ditt svar.
Jag kom på en fråga till som är ganska viktig. Är det så att det är möjligt för mig och min kära hustru att dela på en klocka. Dvs kan man lägga upp flera användare i RS200sd (eller 625x om du känner till det) -klockan (med olika maxpuls etc) eller blir det kaos om flera användare använder klockan?

Det borde väl åtminstone kunna lösas så att en användare (läs: min hustru) bara kollar på pulsvärdet och hastigheten men raderar sina data efter slutförd löprunda?

Mvh Lars

Hej Lars!
Jag har en s625X och är mycket nöjd med den. Den har verkligen hjälpt mig med min träning. Skaffade nyligen cykelkittet också, hastighets sensorn, som fungerar perfekt. Den mäter sträckan du kört på millimetern då man anger i klockan vilken omkrets däcket har i mm. Sedan räknar klockan ut hastighet och sträcka varje gång den lilla sensorn passerar givaren. Fantastiskt! Klockan håller reda på två hojjar också så man behöver bara väja bike1 eller 2 när man skall hojja.

Och ja, det går att ha flera användare i klockan. Man byter både användare i klockan och i mjukvaran på datorn så man håller allt separerat.
Henrik
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.