Captains of Crush i Stockholm?

Blev det nåt crush? Is there a Captain in the house?

Online 300kr/st + frakt är enda svenska CoC-försäljning jag hittat. Beställde istället häromveckan direkt från tillverkaren IronMind, $20/st, frakt ca $8-9.50/st.
2 veckor tog det innan #1 och #2 i vadderat kuvert seglade ner i brevlådan. Noll tull+moms; #1.5; 2.5 och förstås the famous 3:an på gång.

Thomas
 

Bilagor

  • RIMG0396 copy_small.jpg
    RIMG0396 copy_small.jpg
    84 KB · Visningar: 1,866
Är det nån som vet om/var man kan köpa Captains of Crush (Ironmind) greppränare i Stockolm?
Då är de alltså ingen myt? Visste inte att de fanns, trodde de var en vandringssägen. Har en speciell relation till just de där.

En kompis' kompis som är snickare och har rejäla labbar, hade en sån där Kapten Krossare och berättade det efter några öl. Jag trodde det var båg, och min kompis bad honom flabbande att ta min hand (nykter var jag inte). Så kramade vi. Killen hade väl två storlekar större händer och dubbelt så tjocka underarmar som jag. Satan vad vi kramade. När vi suttit en stund med dunkande tinningar och varsin vit hand, så gav vi upp båda. Precis lika ont fick vi, men jag var avgjort stoltast.

Jag kanske måste skaffa en sån där krossare?
 
Nu har jag med handlat därifrån. Får se om de hittar hit.
Bra pris var det iaf nu när dollarn är så låg.
Jag har hittills köpt i fyra omgångar därifrån. Portot drar iväg ungefär linjärt efter ca $40, och gissningsvis slinker mindre paket med lågt förtullat värde lättare igenom tullen. Samtliga kom fram utan extra påslag; det första punktligen efter de utvlovade två veckos väntetid, de tre senare inom en vecka.

Strykarräven;323321 sa:
Jag kanske måste skaffa en sån där krossare?
Kanske det :) För att återanknyta till Sthlm: på Budo, Sveav finns RB grippers, demo-ex står på rad vid disken. Jämförbara med CoC.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.