Nya friluftsvänner i Lund-trakten?

Hej på er!

Till Emmaaa: Ledsen för det sena svaret, nej det blev inget av med planerna tyvärr :( Men jag hittar gärna på någon utflykt nu i maj.:)

Till Rickard: välkommen till utsidan!Ja, en utflykt här i trakterna vore trevligt:) Någon speciell tur du vill gå?

Till bägge: vad sägs om en utflykt nån helg nu i maj?
 
Skrylleslingan

Till Emmaaa: Ledsen för det sena svaret, nej det blev inget av med planerna tyvärr :( Men jag hittar gärna på någon utflykt nu i maj.:)

Till Rickard: välkommen till utsidan!Ja, en utflykt här i trakterna vore trevligt:) Någon speciell tur du vill gå?

Till bägge: vad sägs om en utflykt nån helg nu i maj?

Hej!
Finns en slinga i Skrylle som är ca 20km. Kanske kan vara en lagom tur?
Nu på lördag 9/5 eller den 23-24/5?
Är öppen för andra förslag.

/Rickard
 
Hej igen!

Skrylle låter jättebra, aldrig varit där men hört att det ska vara fint. Kan varken 23 eller 24 men kanske nu på lördag:)

Hade varit kul att veta lite mer om dig, om vi ska ut och vandra.:) Själv är jag en östgöte som pluggat i Lund i 3 år.
//Anna
 
Hej igen!

Skrylle låter jättebra, aldrig varit där men hört att det ska vara fint. Kan varken 23 eller 24 men kanske nu på lördag:)

Hade varit kul att veta lite mer om dig, om vi ska ut och vandra.:) Själv är jag en östgöte som pluggat i Lund i 3 år.
//Anna

Hej!
Lördag låter bra.
Jag har försökt uppdatera min sida här lite snabbt. Kommer mer senare, när jag har mer tid...
Skickar ett mail med mer info.

/Rickard
 
Jag vill också vara med........ Har inga vänner som är naturintresserade, och jag bor i NV-Skåne...............

Hör av er!!!

Mike
 
Jag är också intresserad av vandrarsällskap.... Jag har semester nu (äntligen) V34 - V36
Har inga kompisar som delar mitt intresse eller så delar de intresset men har ingen utrustning.

Planerar att hinna med så mycket vandring och camping som möjligt under denna tiden.


Jag har planer att redan nu i Vecka 34 ge mig på en 3-4 dagars tur, har inte bestämt mig vilken sträcka det blir än, men det lutar åt att vandra mellan Ystad och Simrishamn. Om någon är sugen att hänga med på en tur och dessutom har förslag om en sträcka så hojta till...


ps. jag sover inte i tält ;) jag sover i hängmatta under en tarp.
 
Känner igen mig

Hej!
Jag känner igen mig så mycket i frågan "var hittar jag alla naturintresserade"?
Jag och en kompis brukade ut och promenera i naturen och göra utflykter, men sedan hon flyttade har jag inte haft någon att dela intresset med. Bor i Malmö, så jag skulle gärna följa med på en promenad i bokskogen tex.
Hör av er friluftsvänner!
 
Jag tänkte eventuellt sticka ut V.23 och hänga en natt eller två någonstans här nere i söder.

Eventuellt Häckeberga, inga fasta planer än.
 
Lever tråden? Tänkte ta mig i kragen och ta en promenad på ett par dagar i skåne men behöver följeslagare. Var ett tag sedan jag gick så länge (läs 10 år) men vad är det värsta som kan hända?
 
Tjenare

Jag har gått med i gruppen på facebook (Tror du släppte in mig i morse). Är dessvärre upptagen i helgen (jobb är elakt). Men annars hade jag hängt på där för att ta en uppvärmningstur iaf.

Jag tycker förövrigt att den gruppen är en lysande ide.
 
Hej,

jag heter Franziska, jag bor i Österrikke och jag är i Malmö på semester för 7 veckan nu och jag gillar vandrar men jag har ingen vänner här som gillar vandrar också...Men jag skulle verkligen gärna vandrar lite :)

Min svenska är inte so bra än ... ursäkta mig :(
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
olind Elixirfilm i Lund 14 April! Skåne 0
alven Transport Lund/Malmö till Kjuge Skåne 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...