• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klubb eller kompisar i Norrköpingsområdet

Hej!

Jag läste Johans tråd och insåg att jag söker samma typ av kajak-kompisar, men i Norrköpings-området. Jag har kommit igång igen med paddling igen efter några år med endast sporadisk turer. Köpte min första egna kajak i våras och har försökt att komma ut en gång i vecka sedan dess. Har varit ute några gånger med Friluftsfrämjandet i Finspång på deras trevliga måndagsturer, i övrigt paddlar jag mest ensam. Nu jag söker en grupp som vill hålla på med lite mer lekfull paddling och öva upp sin teknik.

Under ett besök i Skottland under sommaren provade att surfa i stora vågor med kajak för första gången.Det var den roligast paddling jag gjort hittills. Nu finns kanske inte samma förutsättningar här i området, men det borde finns tillräckligt stora vågor för att leka lite. Jag skulle även vilja komma igång med rockhopping.

Finns det någon klubb/några paddlare i Norrköpingsområdet som håller på med denna typ av paddling?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.